2010. szeptember 27., hétfő

Baba és Röfike...hatalmas party picsák

10 megjegyzés:

  1. juuj...:D:D:D óhh de drága :D:D megtiszteléés számomra, hogy itt lehetek!!:D:D:D by: Lyna :D xD

    VálaszTörlés
  2. Ohhh köszönöm civem h itt lehetunk(:
    Puszillak milioszor
    By:Baba

    VálaszTörlés
  3. Anyad a ribanc majom most axed nagy vlki v hat civem tevetel:D:D:D:D

    VálaszTörlés
  4. most nem értem miért kell szégyeníteni a másik embert...ha az egótok lemenne az iq-tok szintjére már nem is élnétek..Lynát tudom ki és szerintem nagyon rendes lány..--ellenben veletek..Dancsa

    VálaszTörlés
  5. Köszi Dancsa :) de én nem idegeskedek h fellettem téve..:):D:D csk meglessz ribancozva aki irta, h ribanc..:P ennyi :) csk a nevét tudjam meg :D:D:D:D Lyna

    VálaszTörlés
  6. Nemletetek ribancozva!!!Nemértem mit idegeskedtek.Így legalább híresek lesztek és tovább nőhet az egótok.:D

    VálaszTörlés
  7. olvass vissza babám :))) egoja is csk a beképzelt szarnak van....nekem ugyan nincs...xDDD :D:D:Pnem idegeskedek csk legalább irta vna oda a nevét aki azt irta, h ribanc....../Lyna

    VálaszTörlés